Ingen vanlig dag....

0kommentarer

for det e markus fodelsedag:D hurra hurra hurra hurra.

Han fick sin present innan vi akte.. han fick en ny golfklubba .m.m. men jag kande ju att han maste ju fa oppna ett packet pa fodelsedagen ocksa..


Sa i morse nar han skulle ta sina klader fran garebroben sa hade jag lagt en paket dar:D han blev jatte overraskad:P

Han fick nya orhangen for han har tappat sina andra:D han blev iallafall glad for dom:D


Men en overraskning till har jag ordnat.. helt sjalv med min engelska:P

Jag har ordnat en tarta tills i kvall:D dar det star markus pa:D det kommer han nog bli chockad over. jag ska ga och hamta den sen senare..hoppas bara jag hinner ordna allt innan dom kommer hem:D sa ni som laser detta for ej avsloja natt innan kvallen ar har..hehe

Idag startade jag min dag med SPA hur underbart som helst:D fick HELA kroppen skrubbad (det behovdes):P hehe

Skulle sedan simma nagra langder..men nej nej det gick inte far min ta e paj..han bara ner i vattnet sen va det bara att kliva upp igen for det kandes som hela tan skulle lossna hehe.

naa om jag kanske ska fa i mig lite lunch och sedan ga pa en promenad:D


hej hej..


Kanske inte skriver mer nu dom har dagarna for jag ska med dom pa golfbanan i morgon och pa lordag:D

Pussp usss

Kommentera

Publiceras ej