Vi lever, vi har inte kommit at nogon data.

Nu e vi inne pa sista kvallen och befinner oss just nu i Saigon. flyget gar i morgon vi 10.40 . Vi e framme i svensk tid 17.00 i morgon. I natt tog vi en buss i fran mui ne. bussen gick ca 01.30. sa det va att sova pa flyget. sen kom vi till detta hotel som vi hade redan forbokat. men nar vi kom vi 6 i morse fanns inget rum ledigt det skulle bli ledigt vid 10 tiden.sa vi fick lagga oss och sova pa deras soffa i receptionen..hehe nar vi vaknade satt massa folk och at frukost:)

Dagen i dag har varit helt underbar..nu e vi fardiga for kvallen och ska ut och ata och dricka gott och sa ska vi till marknaden:)

Hej hej

Jaa vi blev kvar har en natt till..kunde inte slita oss har i fran:) dagen startade kl 6.30 i morse med en stor GOD frukost..typ forsta frukosten jag at har i Vietnam. efter det blev det en golfrund:)

Vi var klara vid typ 10:30 och da blev det poolen:)

Sen skulle jag och markus spela lite vollyboll men det slutade med att markus fick ett haftstift in i stor tan..sa vi gick till receptionen fa vi kunde rengora for att det va rostig. men dom missuppfattade oss sa dom typ ringde ambulans..hehe naa men nastan..dom trodde att nalen satt kvar i tan sa som kom med en sjukvaska..moahahahaaa.

I morgon bar det av tillbaks till mui ne. dar stannar vi till mandag eller tisdag. och nu blir det en buss tillbaks.. vill fan inte aka taxi i typ 4 timmar och va livradd. sen blir vi i Saigon tills vi tar flyget hem..vill inte:( vill stanna har.. vi har det sa bra:) men men nya jobbet vantar:)

Nu ar vi fardiga for en middag med lite vin:)

Snacka om att man har haft mycke tid har..har last ut tva bocker pa inte ens 1 1|2 vecka. jag som bara tog med 2. sa i morgon for jag borja pa markus bok:)

Sista boken va Carolina gynnings bok..det va jatte bra faktiskt:) den tog bara  1 1|2 dag att lasa:)

Nu lockar vinet:P

Hej hej
Jaa det befinner vi oss nu:) Vi ar pa ett hotel i phat thiet. vi kom hit i morse. vi borjade med en golfrunta. det gick bra for markus:) det e sa vackert har runt om hotellet. Jag lovar att vi bor pa ett lyxhotell. det e betjanter overallt.

Efter golf rundat sa at vi lunch sen blev det att ligga vid poolen. helt underbart, vi har ju bara leggat vid havet.

Hotell rummet e stort och utsikten fran ballkongen e jatte fin. Det har e vi varda efter att ha bott ratt billligt dom andra natterna:) tillochmed utan varm vatten pa ett hotell:S

Det fanns till och med ett badkar..jaaaaaa. jag som alskar att bada. sa efter dagen har blev det ett bad:) nu e vi fardiga for kvallen. dom har dukat upp en jattefin buffe som vi ska huga in pa snart.. massa gott sag det ut att finns.

Det va meningen att vi bara skulle stanna en natt..alltsa aka vidare i morgon.. men vi borjar andra oss for det va sa fint har..sa det kanske blir en natt till:) man maste ju fa lite lyx:) Det e ett 5 * hotell:)

Min alskade syster camilla va inte orolig, jag lovar att vi kommer hem:) annars missar jag ju var lordag:P love you.

bye bye
Japp just nu e vi i mui ne. vi kom hit i gar kvall. det e det mirakel att vi kom fram levande.. jaaa jag skojjar inte. vi tog taxi hit som tog ca 3 1|2 timme. det va helt javla sjuk. fick skrika till honom for vi hall pa att kora in i en buss. jag hall pa att krakas sa radd blev jag. det hand sana saker hela resan.

idag mar markus bra:) sa skont.

Idag har vi legat pa stranden..riktigt skont:)

Nu ska vi ska vi ga och ata en god middag.

hej hej

Vi lever:D hinner inte skriva sa mycket vi ska hoppas pa planet snart som ska ta oss tillbaks till saigon. Nu e vi pa phuqouc. Markus har varit jatte dalig i natt sa dagen har varit lugnt. han mar lite battre nu men det e fortfarande inte bra. han e inte bra i magen alsklingen min. Annars har vi det jatte bra..vi tar hand om varandra:D

Resan blir sen en buss tur som ska ta oss till phan thiet. dar det blir golf. far se om vi aker dit i dag eller i morgon.

I gar hyrde vi en moppe och akte runt on lite. det tog oss hela dagen:P

Vi har jatte fint vader. gar fan knappt att sitta i solen. det har blivit mycke skugga for oss:)

Planet ska ga 15.30 .

Vi skriver mer sen nar vi for tag pa en data.

Puss och kram till er alla dar hemma i sverige:P

imorse kl. 05.00 stod taxin o vanta pa oss som skulle ta oss te flygplatsen. men vi forsov oss haha, hur stressigt som helst blev det, vi hann me planet till phuquoc precis i tid de va pa fittharet:P . landa i phuquoc runt nio. tog oss till ett hotel in i djungel billigt men vardelost. fuck lonelyplanet. vi har hitta ett jattefint stalle vid beachen som vi boka in oss pa tills imorn, annu billigare faktiskt 15$ natten:). ikvall har vi dunder drucket haha, bestallde in en 2liters redbull vodka (grogg) men nu tog olen slut sa nu drar vi tjao
Morgonen borjade vi med en tennis match varmt varmt var det.. men kuuuul.hehe. vid 12 tiden tog vi taxi till flyget som skulle ta oss till saigon.

nar vi var framme dar sa tog vi en taxi i till city ... sager bara fyyyy faaaaan. det e tusentals moppar pa vagarna och inga javla traffik regler finns det. overgangstalle va e det??. har gar man bara ut pa gatan och hoppas att man inte blir overkord:S  allt e helt sjuk men spannande:) Nu kom vi precis fram till ett hotel som vi ska overnatta pa. for i morgon kl5 maste vi aka till flygplatsen., for kl 7.15 gar planet till phu couq.

Nu ska vi ut i kaoset och kolla lite:P

bye bye
Hej allihoppa, igar kom vi antligen fram till con dao oarna. propellplanet va en mardrom men vi klara oss.
Det ar ett riktigt paradis har, vi bor i en bungalow 5m fran vattnet, Det e skitsvart att komunicera har eftersom ingen kan engelska, ber man om notan far man in en till bira istallet haha.

idag 4/2 hyrde vi en motorbike och besokte fangelset phu hai riktig haftigt. sen akte vi till andra sidan och hittade varldens finaste strand bilder kommer:)

Carolin tyckte det var lite laskigt att aka, men hon overlevde:D Nu e kl 12.50 har, sa snart blir det lunch for oss. Det e ca 30 grader varmt har, och inga handdukar eller solkram har vi med oss heller:P Vi trodde det skulle finnas har men icke det finns inga affarer. imorse vaknade vi till ett skrik fran halvsju, trodde de va nan snubbe men det va lamm dom slaktade, sag det med egna ogon., imorn aker vi vidare till phu couq, skriver mer sen. hej