Paradiset dag 2 :)

1kommentarer

Jaa vi blev kvar har en natt till..kunde inte slita oss har i fran:) dagen startade kl 6.30 i morse med en stor GOD frukost..typ forsta frukosten jag at har i Vietnam. efter det blev det en golfrund:)

Vi var klara vid typ 10:30 och da blev det poolen:)

Sen skulle jag och markus spela lite vollyboll men det slutade med att markus fick ett haftstift in i stor tan..sa vi gick till receptionen fa vi kunde rengora for att det va rostig. men dom missuppfattade oss sa dom typ ringde ambulans..hehe naa men nastan..dom trodde att nalen satt kvar i tan sa som kom med en sjukvaska..moahahahaaa.

I morgon bar det av tillbaks till mui ne. dar stannar vi till mandag eller tisdag. och nu blir det en buss tillbaks.. vill fan inte aka taxi i typ 4 timmar och va livradd. sen blir vi i Saigon tills vi tar flyget hem..vill inte:( vill stanna har.. vi har det sa bra:) men men nya jobbet vantar:)


Nu ar vi fardiga for en middag med lite vin:)


Snacka om att man har haft mycke tid har..har last ut tva bocker pa inte ens 1 1|2 vecka. jag som bara tog med 2. sa i morgon for jag borja pa markus bok:)

Sista boken va Carolina gynnings bok..det va jatte bra faktiskt:) den tog bara  1 1|2 dag att lasa:)


Nu lockar vinet:P

Hej hej

1 kommentarer

Berndt

13 Feb 2010 21:58

Kul att Ni har det bra, hoppas magsjukan gatt over. Ni måste beratta mer om flygupplevelsen med mer nar Ni kommer hem. Jag var hos Mickey idag lordag, fin lagenhet. Nar Ni kommer hem har det kommit ca 20 cm mer SNOW! Ha det bra så lange /Berndt P.S vet ej om ni laser detta i Vietnamn eller hemma darfor inga prickar over o. :-)) D.S

Kommentera

Publiceras ej