Paradiset:)

0kommentarer

Jaa det befinner vi oss nu:) Vi ar pa ett hotel i phat thiet. vi kom hit i morse. vi borjade med en golfrunta. det gick bra for markus:) det e sa vackert har runt om hotellet. Jag lovar att vi bor pa ett lyxhotell. det e betjanter overallt.

Efter golf rundat sa at vi lunch sen blev det att ligga vid poolen. helt underbart, vi har ju bara leggat vid havet.

Hotell rummet e stort och utsikten fran ballkongen e jatte fin. Det har e vi varda efter att ha bott ratt billligt dom andra natterna:) tillochmed utan varm vatten pa ett hotell:S

Det fanns till och med ett badkar..jaaaaaa. jag som alskar att bada. sa efter dagen har blev det ett bad:) nu e vi fardiga for kvallen. dom har dukat upp en jattefin buffe som vi ska huga in pa snart.. massa gott sag det ut att finns.

Det va meningen att vi bara skulle stanna en natt..alltsa aka vidare i morgon.. men vi borjar andra oss for det va sa fint har..sa det kanske blir en natt till:) man maste ju fa lite lyx:) Det e ett 5 * hotell:)

Min alskade syster camilla va inte orolig, jag lovar att vi kommer hem:) annars missar jag ju var lordag:P love you.

bye bye

Kommentera

Publiceras ej