bulle i ugnen:D

0kommentarer

Japp i dag ringde 9 och då va det bara att gå upp och börja med bullarna..nu står dom på sista jästning så jag hoppas dom blir goda.. i dag ska vi åka hemma till min kära syster och fira vår pappa som fyller år, så då måste ju bullarna bli goda, för jag kan ju inte bjuda på äckliga bullar:P

I natt blev det inte så mycke sömn..Igår va vi ju hos svärfar och Helen på middag..jätte god mat och massa gott att dricka:P vi kom hem vid halv ett kanske, sen skulle jag försöka sova..gick inte så bra..sen har jag vaknat flera gånger under natten.aja det e bara att se glad ut fast man e trött..hehe

Jaa imorgon e det jobb som gäller igen da..nu e det inte långt kvar tills jag ska sluta:D ser faktiskt bara fördelar just nu..ska bli skönt att slippa sitta och pendla.

Nu måste jag ska hand om bullarn.

Love you my boy

Kommentera

Publiceras ej