Måndag!

0kommentarer

Japp första dagen på denna vecka.. I dag hade vi stängt förskolan för att vi personal skulle ha studiedag.. började dagen med att sitta och diskutera massa.sen efter lunch hade vi brandutbildning.. rätt intressant faktiskt:D
Efter den åkte jag hem medans dom andra satt kvar.. tyckte det kändes onödigt att sitta där och diskutera och bestämma massa när jag ändå ska sluta.

Men man känner verkligen att man inte e van och sitta still, känner mig helt slut:S hehe


Jag orkade inte ens laga nån mat så det blev gröt och smörgås.. I bland får man faktiskt göra så..hehe! Kändes faktiskt som vi satt och åt frukost:P

Vill att kl ska vara 22.00 nu för då kommer paradise hotel:D får inte missa:D


Jag har bestämt mig nu att det får vara SLUT med allt ätande av sötsaker hela tiden. självklart kan det ätas men va fan det måste finnas nån måtta på den hela:S hehe!

Jag har ca 3 månder på mig att gå ner några KILO.. ska fan klara det.. Ska sätta i gång med träning också.. men det e svårt när man inte har varit på gymet på länge.

Nu ska jag nog titta om det finns nått intressant på tv.

puss och kram

Kommentera

Publiceras ej