Blir så glad:D

0kommentarer

Blir så glad av solen..Känner att jag fylls av massa energi.

Helgen har varit jätte bra.

Fredag: jag och Fannie gick till liljeholmen och köpte en tårta för markus fyllde år. sedan gick vi hem och inväntade älsklinge för vi skulle förbereda smörgåstårtan som vi skulle ha till lördagen. senare på kvällen överraskade markus mamma honom med att vi skulle ut och äta och det va jätte gott och jätte mysigt. Efter middagen gick vi hem hit och åt tårta:D

Lördagen: Vi gick upp rätt tidgit för att ordna allt innan alla skulle komma. Smörgåstårtan skulle fixas( Den blev jätte fin. markus  lyckades bra:D)

Vid ett tiden kom gästerna:D mycke trevligt va de. senare på kvällen så stannade min syrran och hennes lilla familj + min bror kvar här för att grilla med oss..och det va jätte mysigt<3

Söndagen: Vi gjorde oss i ordning för att åka till enhörna..markus och pontus skulle fixa båten.senare åkte vi till järna på kalas :D

Idag har Emma och Lea varit här och fikat..Så skönt att sitta i solen:D

I morgon ska jag in till stan för att fika med en jobba kompis.

När markus kommer hem blir det att grilla:D

Nu ska jag mysa med min älskade dotter<3

Kommentera

Publiceras ej