Kaffe!!

0kommentarer

Ja nu fyller jag på med kaffe för att ha mer energi i dag än va jag hade i går:S Blev inte så många timmars sömn i natt heller..

va hemma hela dagen i går..va så trött. Markus chockade mig med att komma hem vi 12.00:D han skulle plugga till truck kortet. men det va underbart att ha honom i närheten.

Jo jag passade faktiskt på att gå och sola i vårat solarium som ligger typ utanför porten:D har inte solat nått sen i sommras..åhh va underbart det va att ligga där:D måste göras om snart:P

Har bokat tid för att klippa och färga håret:D ska göra det nästa vecka..hoppas det går bra här hemma för jag ska va borta i ca 3 timmar och hon brukar ju äta typ varje/varanan..lite olika det där. men det ligger bara över gatan så markus får väl komma om det skulle va akut:D

Markus har bokat en resa till barcelona men sin pappa och bror där dom ska spela golf. Dom åker den 27 aril och kommer hem den 30 april så det e inte så många dagar.

Nää nu ska jag göra mig klar för jag och fannie ska äta lunch med Linda idag:D mysigt

kram  hej

Kommentera

Publiceras ej