Tröttis

1kommentarer

Ja det blev inte så många timmars sömn i natt:S

Så här har min natt sätt ut.

Vi somnade vid 00.30, skruttan ville ha mat vid 00.20 somnade efter nån kvart kanske. sedan vaknade hon kl 03.05 och ville ha mer mat va vaken en stund. sedan vaknade hon 04.35 då hon åt,bajsade, kräktes några gånger:S efter de ville hon inte sova..hon somnade igen vid 06.30 och då hade jag tröttnat på att ligga i sängen så jag gick upp och har precis ätit frukost.

Kommer nog va trött idag..

Men ska ta en promenad sen och senare ska jag äta lunch med Linda:D sen i eftermiddag blir det en promenad till BVC.

Nu ska jag nog ta en dusch så jag känner mig lite piggare:D

Älskar min familj massa<3

Puss

Nu vaknade Fanie igen<3

1 kommentarer

Camilla

06 Apr 2011 09:36

Hoppas kommande natt blir bättre!! pussa mosters från oss

Kommentera

Publiceras ej