Babysim=)

1kommentarer

Japp nu e dagen här då det e dax för skruttan att börja babysim=) ska försöka ta med kameran så det blir lite bilder. vi kommer vid ett senare tillfälle låna svärmors kamera som man kan ha under vattnet=)

Just nu sitter jag här och äter lite lunch innan det e dax för lite tvättstuga..japp har bokat den kl 13.00 det e  3 gången jag e där nu sen vi flyttade hit för ca 2 1/2 år sen:P men jag märkade hur otroligt skönt det va att få allt klart på engång..

Ursch har ett problem också:S Hittar ingen klänning jag kan ha på dopet.. hmm
ja det här dopet också..känns inte så jätte kul att få välja bort släkt och vänner..men va ska vi göra vi får bara vara 50 personer..och jag har 5 syskon och med deras familjer blir det en del:P men det e så det är.

I morgon ska jag träffa några från mammagruppen med deras knoddar=) men för ska vi till BVC och väga fannie=)

nä måste avsluta nu ör lill tjej vill ha lite mat

1 kommentarer

linda

15 Aug 2011 13:20

Å så blev vi valda ;) vi blev jätte glada ska ni veta ;) så kul att vi fått kontakt igen ;) kram

Kommentera

Publiceras ej