Fotografen..

0kommentarer

Kl 13.00 kommer fotografen och mäklaren hit och ska ta bilder =D

Hmm lite nervös e man..man vill ju ha allt perfekt för bilderna avgör ju hur många som kommer på visningen och hur många som kommer på visningen avgör hur många som lägger bud.. och hur många som lägger bud avgör hur mycke vi får för lägenheten=) ja men ni förstår vart jag vill komma va??:D


Vaknade i morse av att jag hade ont i huvudet och täpp i näsan..hmm jag har inte tide med att bli sjuk nu:S markus har varit jätte förkyld sen i helgen..och fannie har också börjat nyst massa och jag märkte i morse att hennes näsa börjat rinna lite...Hoppas hoppas att vi mår bättre i morgon=)

I kväll ska jag till tandläkaren också:S inget jag gillar..

Vart e det fina vädret?? vill ju ha fina bilder på uteplatsen..

Nää nu ni som läser detta och orkar jag inte babbla mer:P

kram hej

Kommentera

Publiceras ej