2 December

0kommentarer

Ursch tiden vart tar den i vägen??  börjar få lite små ångest över att jag snart ska börja jobba:S vart ska jag börja jobba?? det är frågan.. hmm

Vad vill jag göra?


Tyckte nyss att fannie va en lite bebis som bara låg stil på sin filt eller i knät för den delen=) men nej nu vill hon aldrig ligga stil i knät och på golvet far hon runt och bara "pratar" och så försöker hon testa sin mamma genom  att skrika lite..hehe hon vet ju hur hon ska göra för att få uppmärksamhet. idag har vi haft en jätte mysigt förmiddag. Det blev sovmorgon i morse då hon  väckte mig inte förren 8.20 helt otroligt.det va längesen vi sov så länge. sen har vi bara busat hela morgonen<3

Vi går fortfarnade i mys kläder och klockan är snart 11=) Och jag har tillochmed inte ens sminkat mig än=P

Nu ligger fannie och försöker sova liten stund. sen ska hon få lite lunch och så ska vi ta en promenad till affären..hmm mjölken tog slut i går så jag har inte fått nått kaffe än.

I kväll ska vi hem till svärmor och äta middag. Ska bli skönt att bli bort bjuden och slippa laga mat själv i kväll. återstår och se vem som kör hem i kväll.. skulle va gott med ett glas vin=) men vi får väl se..markus sa faktiskt att han kunde köra om jag ville.

Igår var vi och köpte garderober och matta till sovrummet=D Snart är det klart=) i går kväll rev vi bort den gamla plastmattan också..Det kändes skönt.

Fannie hjälper tydligen mamma att städa kläderna:P

Duktiga jag=P

Kommentera

Publiceras ej