Förlåt..

0kommentarer

För mitt dåliga bloggande..Det går i ett hela tiden.

Min helg har varit otroligt bra=) Det har varit massa "kompismys"

I Fredags va jag och Fannie hemma hos Emma och Lea och hade en tjejkväll=) mysigt<3

I lördags åkte vi och tömde släppet på massa skit sen åkte vi och handlade lite material och självklart han vi fixa lite hemma.sen fick vi besök att Nina, Robban och lilla Hampus som kom hit med pizza till oss=) Tack tack=) sen dök plötsligt Linda och Stefan upp=d så det blev fika och massa godis ätande=P kvällen va jätte mysig och trevlig. Fick mig många skratt..hehe

I söndags åkte vi hem till Evelina,pontus och barnen för att hämta lite verktyg och sjävklart blev vi kvar på fika=) och dit kom också Nina med Familj=) sen blev det hem och färdigställa sovrummet.. eller nästan iallafall

Svärfar var här i dag och fixade det sista med elen=) och i morgon kommer pontus och hjälper oss med elementen=D Är så otroligt glad att vi har så snälla människor runt oss<3 Stort tack

Vem vet sängen kanske kommer på plats i morgon.

Har hunnit med en del här hemma i kväll efter Fannie hade bråkat färdigt med sin mamma och pappa. Hon är så uppe i varv när hon ska sova. kanske ska ändra på hennes sovrutiner på dagarna.

Nu måste jag gå ner och hänga tvätten.

Idag har jag faktiskt varit ner i södertälje och hälsat på mitt gamla jobb i lina=) jätte kul att se alla. efter de tog jag en promenad hem till mamma och fick lite lunch och kaffe..där va min syster och hennes dotter också=)

I morgon har jag bilen hemma så jag ska hämta upp mamma så ska vi åka till min syster i åkers.

nää kan inte sitta kvar här måste göra lite nytta:P


Kommentera

Publiceras ej