Garderobs bygg!

0kommentarer

Markus och min kära bror håller på med att få i hop vår nya garderob i vårat nya sovrum=) Nu är det handtagen kvar sen är det klart=) fint fint blir det. i morgon ska vi åka och köpa tapeter=)

Vår kära dotter har bråkat med sin lilla mamma hela kvällen..hon somnade för en stund sen i min famn.. hon som brukar sova senast 19.00..men nej värken i går eller i dag.. Funderar starkt på om det är tänderna som gör att hon är så gnällig eller så har hon bara än sån period..

Men vet ni i natt är det min lediga natt=) ska bli sååååå skönt. känner att jag verkligen behöver det. sen vi flyttade till huset har jag haft varje natt och morgon.. men i natt behöver jag inte gå upp och göra välling och så blir det framdukad frukost i morgon=D härligt..

Jag insåg att Fannie är 9 månader på fredag och vi har haft barnvakt 1 gång och det va på min födelsedag.. kanske är dax att hon får en paus från  sin mamma..hehe

Men fast det kan va tufft med lite sömn och så..så älskar jag mitt liv som mamma=D skulle ALDRIG byta bort det så det så.=D

Ha en bra kväll nu ska jag göra lite nytta.

kram hej



Fannie myser med sin morbor=D

Kommentera

Publiceras ej