Grrrrrr!!!!

0kommentarer

Så jobbigt när man inte kan vara alla till lags:S Jag vill så mycke men pengar/tid gör att det blir svårt.

Älskar julen men när det kommer till vilken sida jag väljer så tycker jag det är jätte jobbigt. Nästa år kommer vi fira hemma..ska bli så skönt..att slippa stå i mellan.

Varje jul är det samma sak=(


Nu ska jag bli på bättre humör och invänta älsklingen som nyss va otroligt stressad i telefon. Han skulle försöka hinna med lite på vägen hem, men det värkade som att det blev lite ändrade planer. hmm får väl se..men vi ska iallafall försöka hinna med att köpa lister.. stress stress och så har vi inte ens hunnit med julklapps handling..

Idag blir det hemmagjord asiatisk kyckling soppa med scones=)

Nu ska jag höja volymen på radion där dom spelar jul musik=)

hej hej

Kommentera

Publiceras ej