Grrrrrrrrr!!!

0kommentarer

Hmm ja jag har varit irriterad som ett bi på morgonen.. Vi kom hem vid närmare 12 i går kväll och jag hade jätte svårt att somna så ögonen gick väl ihop närmare efter ett nån gång..sen sov jag en halvtimme och sen vaknade fannie och så höll det på i natt..hon vaknade och ville ha välling och napp:S

Sen halv sju i morse då var det bara att gå upp för hon ville absolut inte sova mer..hmm och värre blir det när hon bara gnäller...Bara kryper efter mig och säger mammam mammmmaa maaaaamma.. 
 
Ja visst det låter jätte gulligt men i morse tyckte jag tyvärr inte de:S

Sen fortsatte det med att sminkväskan åkte ner på golvet och min nya ögonskugga gick sönder:S grrrrrrr


Kände i det läget att det va dax för mig att stänga in mig på toa och sminka mig i fred och bara andas andas:P hehe

Kom ut därifrån på lite bättre humör  =)

Nu har jag gnällt färdig och hoppas nu på att dagen blir bättre..

snart kommer syster med familj hit och ska med oss till hågelby och gå på julloppis=) mysigt

sen blir det hem och sätta i hop vår garderob.

puss och kram

Kommentera

Publiceras ej