Konstigt det känns!!

0kommentarer

Ja i dag är jag "ledig" hehe. Planen i dag var att vi skulle åka och köpa lister till sovrummet och börja sätta upp dom. men pontus kom hit i stället och ska koppla in elementen i sovrummet=) tack tack

Planerna få vänta tills i morgon..men jag kan säga att det känns jätte konstigt att jag kan sitta här. Fannie sover redan.

kan inte göra så mycke just nu så det är väl bäst att passa på att sitta och drömma mig bort=)

Kände mig otroligt sugen på lite choklad..hmm men det finns tyvärr inge hemma..lika bra det kanske:P

kände mig rätt sugen på en kopp kaffe men mjölken tog slut till maten=S undra om man kanske ska åka och köpa? kanske hittar lite choklad då också..hehe Det är nog bäst att jag stannar hemma


Värsta med att sitta så här det är att man blir såååå trött...jääääääsp


Tänk att på fredag blir Fannie 9 månader<3 mammas stora tjej

Nää nu ska jag sluta svamla

god kväll

kram

Kommentera

Publiceras ej