Underbara dagar=D

0kommentarer

Jaa tiden har tyvärr inte räckt till..bloggen får då lida:P
Men  kan kan berätta lite hur mina dagar har sätt ut

Fredags: Fick massa gjort här hemma,sen åkte vi och handlade, sedan kom sanna på en snabb besök, och sedan fick vi sällskap av nina,robban och hampus på kvällen mysigt mysigt=)

I lördags: Kom våra gamla grannar från lägenheten hit på fika..hur mysigt och trevligt som helst. Dom har en son som är tre veckor yngre än Fannie=D Dom är otroligt trevliga. Det kändes som vi hade känt varandra hur länge som helst..fast vi knappt känner varandra..vi började prata med varandra i somras efter att vi hade fått barn=D 
 
Senare på eftermiddagen åkte vi hem till syster med familj på lite fika. <3

Söndagen: Hmm ja vi han med en del.. först blev det att inhandla de sista julklapparna=) sedan hem och ge Fannie lite lunch och så kom mamma och berra förbi på fika.sedan slängde vi oss i bilen för att åka och handla material. sedan hem och så kom markus mamma och Fredrik på fika.

Måndag. Då va det dax för kryssning=) japp Fannie och jag åkte med min kära syster och hennes dotter på 1 år=) så mysigt<3 va jätte mysigt att bara umgås bara vi 4.a  jag och fannie hade en egen hytt..och det va väl tur de för hon vaknade varanan timme..hmm ja trött blir man:P

Hehe båten gungade massor i morse så camilla blev sjösjuk och spydde som en gris efter frukosten=S
Tyckte lite synd om henne<3
men men det blev bättre efter ett tag som tur va=)

Jag saknade min andra hälft massor<3 Borta bra men hemma bäst=)

Nu ska jag avsluta här för att planera vårat kommande vardagsrum/kök.

God kväll

kram

Kommentera

Publiceras ej