Nedräkning

0kommentarer

Ja nu återstår bara 12 dagar till Bf. längtar massor.. man hoppas ju att det sätter i gång tidigare och inte senare.

Kan ju berätta lite om vad jag har haft för mig denna helg:D

Fredag: Vi hade bestämt för att gå ut innan bebben kommer så först va vi några som gick ut och åt. sedan gick vi vidare till Göta källaren för att dansa av oss lite:D Det va så roligt att se folks minner när jag kom där med min mage..hehe rätt kul att se:P vi dansade typ till halv tre på natten sen va jag helt slut så då åkte vi hem:D

Lördags: Vaknade upp gjorde frukost till mig markus och malin sedan slappade vi i soffan hela dagen och kvällen. jag va helt slut i kroppen men det va det värt:D

Söndags: Vi var bjuda till Nina och Robban på fika. Det va riktigt trevligt. sedan åkte vi hem och gjorde oxfile med potatisgratäng:D mums mums

Snart ska jag åka in till stan för att träffa Emma och Leah:D mysigt mysigt

KrAm KrAm

Kommentera

Publiceras ej