Så glad:D

0kommentarer

Måste bara berätta att jag klarade uppkörningen i måndag jag körde upp i farsta:D så glad nu måste jag klara teorin sedan har jag kortet i handen:)

Lite läskigt e det att jag ska köra vår nya stora bil:S men men det ska väl gå bra.hehe

Idag slutade jag tidigt så det blev lite städning här hemma och sedan blev det en stund vila i soffan..ursch orkar inte va så här trött och matt i kroppen..men det e inte många veckor kvar nu..Vi längtar otroligt mycke efter vår lilla knodd där inne<3 Nu e nästan allt fixat..ska bara få vaggan  och vagnen på plats och så e det lite småsaker som ska fixas:D
 
Nu återstår det bara 7 arbetsdagar kvar sedan e det ledighet som gäller:)


Nu ska jag fortsätta att titta på tv och sedan blir det nog att gå och sova:D


kram kram<3

Kommentera

Publiceras ej