1 Juli

0kommentarer

Helt otroligt va dagarna/veckorna/månaderna går fort. Redan juli månad..och om 8 dagar blir vår prinsessa 4 månader
Hon böjar bli en stor tjej nu..när vi kommer hem från gotland ska vi börja med smakpotioner=) fast hon startade redan när hon va inte ens 2 månader  med kartinplommonspure för hennes mage..

Magen fungerar inte än som den ska, på måndag e det 2 veckor sen det kom nått..så nu blir det attt ge henne mer pure.

åh  så härligt älsklingen jobbar sin sista dag nu sen kommer han va hemma med oss tjejer i 3 eller 4 veckor=) mysigt<3 och på söndag åker vi till Gotland och ska vara där i en vecka=) hur underbart som helst.

Medans vi e borta ska min syster och hennes lilla familj bo här=) Det blir väl sola och bada massa i poolen för deras del:P


Har försökt packa lite nu på morgonen..men det går trögt hehe..så svårt att veta vad och hur mycke man ska ta med sig:P

Mammas hjärta sover just nu<3

Kan ju berätta att i eftermiddag ska jag till frissan och bli ompysslad..ska bli otroligt härligt..  bra för mig att komma i väg en stund har ju inte varit i från Fannie sen hom kom till världen..eller jo jag var hos frissan när hon va ca 3 veckor gammal..Och så får mina älsklinger en egen tid utan mamma:P

Älskar verkligen mitt liv som Mamma. Skulle inte vilja byta bort detta liv som jag lever tillsammans med min lilla familj<3 Den kärlek som jag känner till de 2 e helt obeskrivlig. <3Markus<3 <3Fannie<3


Kommentera

Publiceras ej