En härlig dag:D

0kommentarer

Dagen har varit otrolig härlig..

Min dag har sätt ut såhär:

Älsklingen gick upp med skuttan vid 8 så jag fick sova en stund till. Dom kom in och väckte mig vid 9 och markus hade gjort i ordning en mysig frukost..Efter de gjorde jag mig klar för att åka in till stan och träffa Emma och Lea. Det va jätte mysigt..

Vi shoppade lite:P Sedan gick vi till kungsträdgården där vi köpte oss en varsin mjukglass..mums va gott det va:P

Efter de blev det en sväng till i affärer och vi avslutade med en fika:D

Fannie vaknade 06.00 och har knappt sovit 30 minuter sen dess..just nu la jag henne i hennes säng..men hon ligger bara och "pratar" med djuren:D hehe



Mammas skruttis<3


Nu inväntar jag min sambo som ska snart kommer hem:D

Dagens inköp

Kommentera

Publiceras ej