Onsdag!!

0kommentarer

Jag började denna onsdag med att sätta i gång och baka bullar.. fråga mig inte varför jag ska ge mig på de.. jag tycker jag aldrig lyckas..men nu återstår det att se hur dom smakar..


Nu har jag precis fått i mig lite lunch också..Det blev den goda hemmagjorda potatissalladen från i går och så blev det en sallad till de:D

Hoppas att älsklinge snart kommer hem så vi kan fika:D har inte hunnit med nå kaffe i dag så det ska bli gott sen..

Ska bli jätte härligt att ha markus hemma i några dagar nu:D eller det står ju lite golf på hans schema men ändå:P

MEn jag har börjat ´tjäna pengar när han e ute på banan:P 10 kr varje timme:P vi började i går så då tjänade jag 25 kr:D hehe

Lill tjejen sover så sött..men snart vaknar hon nog så det e nog bäst att jag hoppas in i duschen nu..


hej hej
'
bjuder på en bull bild


Kommentera

Publiceras ej