1 dag kvar:D

0kommentarer

Tänk vad de här 9 månader har gått fort i morgon e lillen beräknad att komma..Frågan e nu om hon nu gör det eller om jag kommer gå över 2 veckor. Spelar ingenroll när bara att allt går bra:D

Idag kunde jag inte sova så vid ca 06.15 satt jag och åt frukost..hehe sedan bäddade jag ner mig i soffan och sov en stund.

Nu har jag precis kommit hem efter att ha gått till affären för att köpa lite som fattades till bakningen..ursch vilket tråkigt väder det e ut men men hoppas snön försvinner fort nu:D

Degen e på jästning. Häromdagen bakade jag rågbröd nu e dom slut så i dag bara jag småfrallor (mammas recept) mums mums


Idag blir det att åka och handla lite när älsklingen kommer hem sedan blir det en myskväll..kanske den sista ensamma kvällen på länge:P vem vet.

<3

KRam

Kommentera

Publiceras ej