Jässsp

0kommentarer

 Men är Så glad jag min underbara dotter ville ligga i mammas och pappas säng på morgonen och mysa lite med sin mamma..för idag gick vi inte upp förren vid 8 tiden..Fast hon vaknade i natt och va jätte ledsen och ville inte alls sova..

Det är väl mardrömmar eller nått..händer ju rätt mycke just..hon lär sig/ upptäcker massa nya saker just nu..



Vill också och försöka få henne att inte vakna på natten och äta..hmm hur gör man???
 Fast jag ska inte klaga för nu vaknar hon bara 2 gånger.
Men det blir jobbigt när jag är så trött..skulle nog behöva äta lite vitaminer eller nått=)

Fast håller jag igång så märkar jag inte av tröttheten..känner av den när jag sätter mig ner..så därför e det bäst med full rulle:P


Nu sitter och på golvet och tittar på Fannie när hon leker=D Mammas älskling<3


Idag har vi inget planerat..Blir nog att gå ut på tomten och hålla på lite=)

Ni får ha en underbar dag för det ska jag iallafall försöka ha=D

KRam

Kommentera

Publiceras ej