Min händer=S

0kommentarer

Inga kvinnliga händer kvar..hehe..börjar se ut som jobbarhänder..
blää
men men får väl unna mig .nån handbehandling senare=)

I går kväll försvann halva garderoben..vi höll på  till 23.00 i går och kom väl i säng vid tolv..hmm ja man känner i kroppen att man lever..hehe

Fannie sover så söt medans vi sågar och hammrar

I kväll blir det att fortsätta=) rätt kul när man gör det tillsammans=) Nu har jag hört så mycke om man "kommer det inte bli seperation efter detta" fyy vi ska banne mig vissa dom.



Idag ska jag och fannie försköa göra ordning i källaren.. kanske jag lyckas sätta ihop soffan själv där nere=)


Fy va man kan bli irriterad..grrrrrrrrrr I bland undrar jag hur folk tänker..helt jävla sjuk..slutar där för annars blir jag bara mer irriterad..


kram kram



Kommentera

Publiceras ej