Nya huset

0kommentarer

Det känns så bra.. visst va det konstigt att lämna lägenheten men huset känns verkligen som mitt hem nu=)

Flytten gick otroligt bra i lördags...jag började ´med att ha tv ättstugan klockan 7 på lördagsmorgon, för att tvätta upp sängkläderna vi hade sovit i och allt=) sen kom dom som skulle hjälpa oss kl 9

det va mamma och hennes man Berra och min morbror janne och peter som hjälpte oss=)

Mamma kan inte bära så hon tog hand om Fannie och berra kan inte heller bära men han körde släpp och vissade hur vi skulle packa in allt=) Så det va jag,janne och markus och peter som fick ta fram sina muskler..jag lova att jag bar massor..fy va helt slut på kvällen och i går va det nog värst.. hade så ont i kroppen=S

Markus mådde inte heller nå bra i går då han nog börjar bli sjuk också:S hmm

Men i lördags kväll öppnade jag och markus champagne flaskan för att fira mums mums

I går kväll gick vi och la oss klockan halv nio..har inte hänt de senaste åren kan jag lova..men det behövdes. och så gick jag och fannie upp efter 6 nångång

Nu sover hon igen=) jag ska passa på att fixa lite här,  idag kommer min syster och hennes dotter och mamma hit=) mysigt

I kväll ska jag och markus börja renovera eller riva heter de..hehe..

Nää nu ska jag göra lite nytta..


hej hej

Kommentera

Publiceras ej