Skööönt

0kommentarer

det känns när man börjar få lite ordning..vi har försökt att få ordning nere i källaren för där kommer det inte bli nån renovering på ett tag...

Trivs såå bra här=) och bättre kommer det att bli när vi får det som vi själva vill ha det=)

Mitt och markus sovrum kommer fixas i helgen eller hehe vägen ska upp iallafall..sen kommer det nog ta ett tag innan allt blir klart:P

Fannie verkar trivas också=) ska bli så kul att renovera och inreda hennes rum=) har en liten bild av hur det kommer bli=)

Idag har jag haft en otroligt bra dag.. gick hemifrån vid 10 för att gå till tåget..och vet ni från att jag låste dörren och till att jag stod och väntade på tåget tog det 17 minuter och då gick jag in på pressbryån också=) så det är ju jätte skönt att ha så nära till centrum=)

Jag va inne i stan hela dagen med Emma och Lea och självklart min skrutt=)

När jag kom till tumba station så tänkte jag att jag skulle ta bussen hem för att se hur den åkte.. hehe

Men jag råkade kliva av ALLDELES förtidigt så det blev en promenad hem iallafall=)
 
Nää nu ska jag göra iordning en smörgås

Sov gott

Dagens bilder

Kommentera

Publiceras ej