Underbara fredag=)

0kommentarer

Känns så skönt att det är fredag=) Ska bli underbart att vakna upp och äta frukost tillsammans hela familjen=) <3

Just nu gör jag ingenting förutom att sitta vid datan..Fannie sover och jag har en elkille här hemma som fixar med elen i nya sovrummet=) efter att han har gått ska jag börja röra mig mot centrum kanske hinner titta lite innan vi ska ta tåget in till stna för att sedan möta upp markus vid sveagatan.hmm jag ska lyckas hitta dit:S nu önskade jag att jag hade en Iphon som kunde vissa vägen=P

I eftermiddag är lägenheten ej våran längre. Känns faktiskt jätte skönt=)

Igår va vi och köpte matrial till vårat sovrum.. vi kom hem med nytt tak, väggar och en dörr=)

Efter mötet i dag blir det nog att svänga in på ikea och kika lite på garderob och en grind till trappen..just nu har vi en dörr där men det blir nog att ta bort den och sätta en grind i stället=)

Det kommer bli ljusar och sen kommer nog folk mer ihåg att stänga en grind än en dörr..och jag vill att det ska va så säkert som möljligt för vår lilla tjej=)

KRam

Kommentera

Publiceras ej