Fredag=)

1kommentarer

Ursch nu börjar ålderskrisen smyga sig på=S I morgon fyller lilla jag 25år..hmm ursch känner att jag inte vill bli äldre..inte just nu iallafall:P men ålder är ju bara en siffra=)

I morgon på dagen har vi fika här hemma.. sen åker vi ner till södertälje och lämnar skruttan hos mormor och Berra. Kommer kännas jätte konstigt att säga hejdå till henne men jag vet att hon kommer få det jätte bra så på så sätt är jag inte oroligt=) kan väl tycka lite synd om dom för fannie vaknar ju på nätterna och vill äta.

Sen på kvällen blir det party=) tihi ska faktiskt åka till systemet i dag och köpa några goda cider..hmm har inte gjort det på 1 1/2 år nu=)

Så kul också att så många nära och kära vill komma=)

Kan inte fatta heller att om en månad bor vi inte kvar i denna fina lägenhet=( men samtidigt ska det bli jätte kul att bo i hus och få det som man själv vill ha de=) planera, bygga, inreda=)

Markus kommer hem rätt tidigt i dag=)

Nu har Fannie somnat och jag ska fixa lite här hemma som vanligt=) kan inte fatta att det blir skitit och stökigt bara efter en dag..för VARJE dag städar och plockar jag.. hmm blir väl bättre när man kommer bo större.

I kväll blir det en lugnt hemma kväll framför idol=)

Ha en bra fredag för det ska jag ha=)

kram kram

1 kommentarer

Nina

07 Oct 2011 12:38

Du kommer få städa lika mycket i huset, jag lovar;)

Kommentera

Publiceras ej