God kväll=)

0kommentarer

Nu sitter jag här i soffan tillsammans med min kära=) Det blev en sen middag i dag då älsklingen inte va hemma förren 19.30 men hans käraste hade maten klar när han klev innanför dörren=)

Våran prinsessa ligger så söt och sover i sin säng.

I morgon tar jag och fannie bussen ner till södertälje för bilen ska in på service i morgon.

Hmm sitter här och funderar om jag kanske ska ta ett varmt bad och lägga mig i sängen och titta på tv för markus sitter och kollar fotboll.

Ursch om en vecka blir jag 25 år..börjar nog få lite åldernojja..hm jag vill inte bli äldre..hehe fast jag sa det till markus i morse att jag har ändå hunnit med lite..jag har en underbar dotter en underbar sambo och så e jag husägare=)
 och så har vi hunnit rest lite=)

men men åldern e ju bara en siffra:P


Nää ska gå och fixa badvattnet.

God kväll
Så här söt ligger Fannie och sover

Kommentera

Publiceras ej