hmm

0kommentarer

Livet är för kort för att bråkas bort<3 Man ska ta vara på varandra. jag känner att familjen är så viktig att ha runt om mig/oss. Man får sudda bort allt dåligt och bara se det positiva hos varandra. Det är jätte svårt men det skadar inte att göra ett försök=) Från det ena till det andra.. Idag har det packas en kartong till, och självklart när jag ska packa så vill min kära dotter ha uppmärksamhet=) Hon är ju inne i den perioden då jag inte får gå bort från henne..gå jag i väg börjar hon gråta jätte mycke och bara åla sig snabbt till mig. Hon vill ha nån vid sig hela tiden.vill inte alls va själv=) Sen va vi tvungen att ut och ta lite luft så jag och fannie gick och hämtade lite metro så vi kan packa glas. sen gick vi till lekparken och lekte lite:P Fannie tyckte det va jätte kul och jag tyckte det va otroligt skönt att komma ut=) I morgon ska vi till öppna förskolan och leka lite=) Kram hej

Kommentera

Publiceras ej