Ladies night=)

0kommentarer

Jaaa i kväll ska vi på ladies night=) ska bli så kul.. det blir middag där=)

efter det drar vi nog vidare=) dansa dansa:P

Om några timmar kommer Camilla och Emilia hit då dom har varit på barnmässan för dom ska också med i kväll=)
Senare kommer Ewe och sen tror jag Malin och Mirjam kanske dyker upp också.

Dagens outfit blir det en svart paljettklänning som min älskade sambo köpte till mig en julafton som ha tyckte jag skulle ha på nyår=) min plutt<3

ÄR så glad att jag har honom i mitt liv och att vi har kunnat skapa ett sånt underverk som FANNIE<3 Min lilla familj är mitt allt.

Nu ska vi inte va så känslosamma..hehe

Sitter här med en kom kaffe. mums.

Fannie väckte sin mamma kl 6.00 och inte ville sova nå mer så efter litet försökt med att vi kanske kunde somna om,så gav jag upp och klev upp från sängen=)

Jag har redan byt 4 bajsblöjor på morgen..mammas tjej. hon e inte sjuk eller nått och inge knällig att hon har ont i magen eller så..men hon bajsar massa. hmm löst.. det har varit så i några 2-3 dagarn nu..hmm alla jag frågar tror att det är tänderna.. det återstår och se..stackars mammas tjej.

Nää nu ska jag göra lite nytta medans fannie sover..

kram kram

Kommentera

Publiceras ej