Min Födelsedag..

0kommentarer

Va riktigt bra=) kunde inte ha de bättre=)

På förmiddagen hade vi fika här hemma och sedan på kvällen va det party.
Blev så otroligt glad att så många kom=) och jag har fått så otroligt fina presenter, bilder kommer.

Kvällen tyckte jag blev jätte lyckat..jag hoppas alla som va här hade lika kul som jag=)

Jag tror vi kom i säng vid tre tiden.. och i söndags (igår) kunde jag inte sova så jag vaknade vid 8 men halvsov till 9 och då gick jag upp och började städa kändes så skönt när det va rent igen=) hehe

Senare på eftermiddag och kvällen mådde jag inte så bra:S

Idag vaknade jag av att ha ont i nacken..hmm sovit konstigt tror jag.

känner mig jätte trött i dag..men jag måste faktiskt sätta mig(oss) på tunnelbanan och bege mig in till gamla stan för att byta min ring som jag fick av svärmor=) måste byta till en större stl..

Puss hej


Kommentera

Publiceras ej