Onsdag

0kommentarer

Sitter just nu och äter lite lunch. Jag och Fannie va lata i dag och tog bilen till affären.. Det regna allt för mycke. inhandlade lite grejjer till en sak vi ska göra=) Men mer om det får ni veta efter helgen=P I kväll ska jag på tjejfika hemma hos Linda..mysigt mysigt<3 I går så tog Fannie kort på öppna förskolan.. konstigt nog blev hon jätte jätte ledsen när korten skulle tas, fast jag tar kort på henne varje dag. Men tjejen sa att hon fick några bra kort=) Efter fotograferingen gick jag fannie ,daniella och Filip och fikade=) Det blev en låång fika..hur mysigt som helst=) I morgon ska jag också träffa mammorna..Det e lika bra för om två veckor flyttar vi. så då blir det inte att vi kommer ses så ofta. Åhh min syster ringde förut och berättade att hennes dotter tog sina första steg nu på morgonen=) moster tjej<3 Om en månade blir nog 1 år..gud va tiden går fort..När Fannie kom till världen va bara Savannah 3 1/2 månad.. tiden bara rusar förbi. Fannie står på alla fyra hela tiden men hon vägrar krypa:S hehe men nu ställer hon sig upp mot bordet=)

Kommentera

Publiceras ej