Onsdag

0kommentarer

Nu är det nästan en vecka kvar tills vi har nycklarna till vårat hus=) I går kväll var vi där och träffade ägaren och kikade runt lite..Det kändes jätte bra=) Vi vet att det kommer va mycke att göra men vi ska klara det TILLSAMMANS=) sen är jag/ vi otroligt glada för alla som erbjuder sin hjälp=) Jag har otroligt svårt med att ta emot hjälp. men jag måste bli bättre på det=) Idag tog jag och Fannie en promenad till liljeholmen där vi skulle shoppa till lill tjejen..eller lilla hon börjar bli stor för hon har vuxit ur alla sina kläder:S så i dag inhandlade lite nya. Men bara för att man ska ha så hitta man knappt nått man gillar..men men lite hitta vi iallafall=) Idag installerade vi Fannies nya bilbarnstolen=) I morgon ska jag åka in till stan och träffa Emma=)

Kommentera

Publiceras ej