Stor tjej=)

0kommentarer

Idag var jag och Fannie hos Bvc och vägde och mätte..Hon vägde 8705 g och var 68,7 cm lång
På en månad hade hon gått upp 1,2 kg så det va inte konsitgt att alla hennes kläder är för små hehe.

Efter bvc skulle vi träffa Daniella och filip=) på bvc träffade jag magda och gustaf så vi alla gick och åt lunch=) mysigt.

Efter de gick jag,fannie,daniella och filip på en promenad i höstsolen jätte härligt.

Sen när jag skulle gå hem så bestämde jag mig för att gå förbi gamla jobbet när jag ändå va i aspudden=) det va jätte kul att se alla=) barnen pratade i mun på varan.alla ville ha uppmärksamhet=) så söta.

Dagen har varit otroligt mysig och fort har den gått också=)

Fannie ålade till badrummet förut och fram till badkaret och började gråta..jag satt henne i det tomma badkaret och hon blev glad och försökte plaska..hehe sötis. men jag tog henne ut därifrån och då började hon galskrika. förstod att hon ville bada..och det e klart hon skulle få de..så det va bara att fylla badet och låta henne plaska lite..hon blev jätte glad=) mammas tjej.

Tror nog också att hon saknar sin älskade pappa. hon har inte träffat honom sen i söndags för att han åker tidigt till jobbet och sen har han jobbat sent och då sover ju hon=(

Jag saknar honom jätte mycke just nu faktiskt<3

Men i dag väntar jag faktiskt med maten så vi kan äta tillsammans. Idag blir det potatis,köttbullar kokta grönsaker med gräddsås=) mums mums

Tihi på fredag e dagen här då vi ska på Ladies night..ska bli så roligt=)

Fannie sover redan så söt i sin säng..hon har varit så lätt att lägga nu, hon vill ha välling sen somnar hon direkt<3

KRam hej

Kommentera

Publiceras ej