En ny vecka=)

0kommentarer

Nu e det en ny vecka. I åkte jag och Fannie tidigt hem till mamma/mormor där va vi i några timmar=) Min kära syster med sin dotter va också där=)

När jag kom hem i går va jag såååå trött..hade ju inte sovit nå bra under natten då skruttan vaknade massa gånger:S så vi bestämde att strunta att åka på baby sim. orkade bara inte..

Denna natt har inte heller varit nå vidare då hon vaknade ca 5 gånger mellan 12 och 6 och då kl 6 ville hon inte sova mer..kände mig helt slut men det va bara att gå upp=) försöker också att hon inte ska äta varje gång hon vaknar på nätterna. går väl inte så där jätte bra med de.. men vi har ju börjat ge hnene välling innan hon ska sova på kvällen.

Tror också att det e tänderna som spökar..för hon håller på med tungan på tandköttet och så biter hon massa på sin bitring..

I morse bestämde jag mig för att ta en promenad till liljeholmen där jag skulle köpa en jacka till Fannie som vi hade sätt.. hade en rabattkupong på 20% så det passade bra=) 

Köpte även lite annat..bild kommer.

Senare sen ska faktiskt jag träffa Emma och äta gott och ta ett glas vin=)  och Fannie ska få egen tid med sin älskade pappa..

När jag promenade hem från liljeholmen så gick jag förbi monicas salong och tog en kaffe och beställde en tid för lite slingor och klippning..så på tordag ska jag dit=)

Nu ska jag fixa lite här hemma=) hmm skulle vilja hinna vila lite..men så blir det inte för fannie e pigg och kommer inte sova.



Åhh måste också vissa Fannie försenade  doppresent som hon fick häromdagen.. så fin<3



 

Kommentera

Publiceras ej