Höstdag

0kommentarer

Idag e det en riktig höstdag..Det e kallt och det blåser massa. Jag och fannie har precis varit ute på en promenad och så handlade vi lite också. Nu sitter jag här och värmer mig lite med en koppkaffe mums mums

Fannie ligger i vagnen på uteplatsen och sover så gott=)

Fannie vaknade flera gånger i natt så det e nog därför hon e trött..Hennes stackars mamma är också trött men inte sova här inte.

I kväll blir det bara jag och Fannie för markus ska i väg och titta på fotbollen=) så när fannie har somnat får jag en helt egen tid=) blir att krypa ner i soffan med filten och hoppas på att det e nått bra på tv=) skulle vilja hitta nån bra bok. nån som har nått förslag på nån bra bok??


Sitter här och försäker få tag i botkyrka kommun..måste ställa fannie i kö för dagisplats. Alltså det är ett tag kvar innan hon ska börja. Hon ska börja i augusti nästa år=) så ett år till får hon gå hemma med mamma och pappa=)

Hmm va hos tandläkaren i går också.. min tandläkaren som jag gick till e otroligt bra. har varit där 2 gånger nu och en tredje ska det bli också:S

Det värsta va när jag åkte dit var att jag var nervös över vart jag skulle ställa bilen för sist va markus med mig och då såg jag att det inte fanns kanppt några parkeringar:S men nu åkte jag i god tid ( markus tyckte jag va lite larvig som skulle åka 40 minuter innan jag skulle va där) men jag kan säga att jag kom precis i tid för det fanns ingen jävla parkering nån stann jag åkte in på varenda gata som fanns i området..men sen körde jag in på ett lite torg som va där och så frågande jag pizzagubben vart jag skulle ta mig till och då va han så otroligt snäll och berättade att han hade nån parkering brevid hans pizzeria. så där krånglade jag mig in:P Tack tack säger jag bara.. hade ju värsta paniken.. så nått jag lärde mig va att nästa gång kör markus mig eller så blir det tunnelbana=)
Det slutade med att jag blev 1100 kr fattigare och så fick jag en bedövad tunga=)

Men jag kan också säga att det kändes otroligt kostigt att va borta helt själv. va väl nästan borta i 2 timmar=) så när jag kom hem sov fannie<3

Medans jag va borta hade markus gjort storkok fisk,potatis,äggröra till fannie=) Han sa också hur fan kan/orkar du hålla det så fint här hemma samtidigt som fannie ska ha sin uppmärksamhet=) hehe
Man lär sig..

Nää nu ska jag sluta babbla massa strunt.ska gå och ta hand om tvätten som har torktumlas färdigt..sen blir det att sätta i gång en till=)

Kram hej

Kommentera

Publiceras ej