Ny vecka

0kommentarer

Nu börjar ännu en ny vecka=)

Snart kommer faktiskt min kära bror hit och ska umgås med mig och Fannie och så ska vi plugga lite körkortsfrågor=)

Måste berätta en underbar sak. vår älskade dotter säger 2 ord..helt otroligt=) häromdagen sa hon pappa "paappaa" och så ålar/kryper hon till honom.. sen i går kom det efterlängta...mamma "maammaa" hon säger de så tydligt också..

I morse va hon lite ledsen när jag gick i väg och skulle hämta kläder från klädkammaren då kom hon till mig samtidigt som det kom ut maammaa.. tihi helt underbart.

sen kan ni kanske tror att det e bara nått hon har lärt sig men inte vet vad hon säger..Då kan jag bara säga JOO faktiskt så vet hon att mamma är mamma och pappa är pappa..  Allt går så fort. snart blir hon 7 månader..

Älskar min familj massor<3 den kärleken som jag känner till dessa 2 i mitt liv är obeskrivligt.

Nu måste jag faktiskt sluta skriva för jag ska snart gå och möta bror vid bussen.

kram hej

Bild på gårdagens underbara middag=) mums mums va de

Kommentera

Publiceras ej