=S

0kommentarer

Jaa i dag gäller det..hoppas vi har turen med oss=) många avhopp men nu hoppas vi på att det finns några som vill buda upp iallafall=) Känner mig rätt nervös.

Idag ska jag och fannie träffa Nina och hampus=) blir en vända in till stan=) mysigt
Fast vädret verkar inte va det bästa=(

I går kom min syster och hennes dotter hit och myste med oss=) <3

Jaag tycker det e sååå tråkigt att klä på sig på morgonen..Har faaan inga kläder. Byxerna har blivit stora och sitter inte alls bra:S

Jaa jag har ju gått ner massa sen graviditeten..väger ca 7 kg mindre än va jag gjorde när jag blev gravid så ca 20 kg borta sen fannie kom=) självklart är jag glad. men nu skulle garderoben behövas förnyas lite=) men inte riktigt rätt läge att lägga pengar på de nu när vi ska flytta och allt men får väl ta lite då och då=)

Nää ska göra mig klar nu=)

Kom nyss ett nytt bud=) hoppas det fortsätter så här under dagen=)




Kommentera

Publiceras ej