God morgon

0kommentarer

Här är vi vakna tidigt då skruttan har börjat gå upp med Markus på morgonen:S skulle inte va fel att sova lite mer men nej nej det är bara vänja sig för snart börjar jobb och dagis rutiner.
Min dag i går kunde inte bli bättre:)  jag hade inbokat en intervju klockan 11.00 på en förskola här i tumba och vet ni jag fick jobb :)  känns så kul och det ska bli så spännande. En riktig utmaning .
Och fannie har ju fått dagisplats  nu i maj men vi måste köpa en till bil nu då jag måste åka och lämna henne i vårsta .
Kätnns så härligt att inte behöva oroa ig nu under veckan i Grekland nu vet jag att jag har ett jobb:D
Idag får fannie och jagbesök:)
Vi ha en riktig lyx helg då vi är bortbjudna på middag både fredag och lördag:D
Nä nu ska jag gå och koka lite kaffe så jag piggnar till .

Kommentera

Publiceras ej