Händig tjej=)

0kommentarer

Är faktiskt en rätt händig tjej då markus fick ta nattningen och jag gick ut på tomten och sågade ner vår stora gran plus ena enen=)







Men efter ett tag gav min handled upp..

Hmm måste nog gå och söka för denna hand då jag har haft ont sen jag ramlade i vintras. nått fel måste det nog vara.

Nu på kvällen åkte markus i väg för att titta på Zlatan=) så jag har haft lite egen tid.. har duschat och packat skötväskan till i morgon då vi ska i väg tidigt i morgon. Ska var på intervju 11.00 och innan dess måste jag mellanlanda i midsommarkransen hemma hos therse och vilde för att fannie ska vara där och leka medans mamma ska i väg=)


Tihi 4 veckor kvar=P HÄrligt härligt.. längtar längtar


Älskar min familj massor<3

Nu ska jag fortsätta att titta på big brother

God natt




Kommentera

Publiceras ej