Magsmärtor från helvetet.

0kommentarer

Så sant för tidigt tidigt vaknade jag i morse av sån magsmärta, jag kunde inte stå på bena. Det sved i hela magen. Hmm har haft känningar nu i 2 dagar på kvällarna, men verkligen inte den smärtan jag hade i morse. Men jag lyckades bädda ner i i soffan med en vete kudde medians fannie fick titta på tv.

Han till och med tänka att går det inte över får jag ringa efter en ambulans eller nått, men tur att efter ett tag försvann smärtan, men jag har känt mig lite öm i magen hela morgonen.



Så det blev ingen jätte bra start på denna dag. Hehe

Just nu soer fannie och jag sitter ute i solen. Underbart.

Jag tror verkligen min kropp behöver Denna semester som väntas nästa veka när planet tar oss till värmen.



Jobbigt det är att vänta på folk, vi har sotarn som skulle komma mellan 7.30-11 hmm så man kan inte gå i väg. Men direkt när han har gått blir det en promenad.


Nu har jag bil också:D för i går åkte jag och Markus och köpte en till bil. Vi behöver ju de binär fannie ska börja på dagis i vårsta.

Kommentera

Publiceras ej