mys fredag=D

0kommentarer

I dag har vi haft mysigt besök av Therese och Vilde=D Sen kom Malin och Viktor på snabbfika.sen när hela gänget åkte så kom syster med familj då dom inte kunde va hemma för att dom senerat myror hemma hos dom:S
Kände mig rätt slut efter denna underbara dag :)

Sen när dom hade åkte så kom vår leverans med kyl och frys=) otroligt skönt.vi hittade dom på blocket och så kunde man få hemkörning dom ville ha 200 kr extra och det var det värt kan jag lova=)

Men varje gång man köper nått på blocket så är man nojig om det funkar eller inte.. men men nu hoppas vi att detta håller.

Nu har jag slagit mig ner i soffan med ett glas vin och godis=)

Fick ett samtal i eftermiddags också så nu är det bara att hålla tummarna=)


Jag är så otroligt glad för alla underbara vänner jag har i min närhet=D Ni är bäst=)

Nu ska jag faktiskt avsluta här då BB börjar.

kram hej

Kommentera

Publiceras ej