Dec. 16, 2012

0kommentarer

Nu har denna helg gått. Vi har bara varit hemma och gjort massa nytta. Hallen är snart klar. Det har tapetseras och lagt klinker. Nu är det lister och element skydd som ska upp sen är det snart färdigt. Markus har också hunnit med att putsa väggarna ner till källaren:) sån stor skillnad. Blir så fint.

I går hade vi först besök av min mamma och hennes man på lite fika. Sen kom min bror hit och va här hela dagen och kvällen. Så mysigt att ha han här:) Fannie avgudar sin morbror:) verken mamma eller pappa dög i går.

Idag va vi ute en sväng men Fannie tyckte inte alls att det va kul. Hon verkar inte alls gilla snö.

Sen fick vi besök av min syster med familj och Fannie lekte av sig med sin kusin:)

På eftermiddagen har jag bakat :) det blev saffransbullar med en klick vaniljkräm i.

Ryggen säger att det blir soffläge resten av kvällen.

Sitter just nu inne hos Fannie och hoppas att hon snart somnar:)

I morgon ska jag faktiskt till frissan åhh ska bli helt underbart. Ska försöka njuta till Max:)

Kram

Kommentera

Publiceras ej