God morgon.

0kommentarer

Redan torsdag i dag..vart tar dagarna i vägen? 

Min natt har inte varit nå bra..först hela kvällen i går vaknade Fannie till flera gånger men somnade om lika fort igen..men sen när jag gick och la mig vid elva vaknade hon och ville ha välling.. men tror ni hon ville sova sen??? nej nej..hon ville va vaken och ville inte alls ligga i sin säng. hmm det va bara att bädda ner henne hos mig och se hon hon ville sova då.. efter massa bök i sängen så somnade hon kanske efter någon timme.. sen ville hon ha välling i gen vid 3 och sen vaknade hon när markus gick upp vid halv sex. som tur va somnade hon om igen efter ett tag och sov  till 7 .sen va det bara att gå upp=) Jag hoppas att hon kommer sova bättre när hon får sitt egna rum. men det kommer nog kännas konstigt att inte ha henne i rummet=)

men oj oj nu tickar klockan .Nu ska jag gå och göra mig klar.



hej hej


Nu fick ni

Kommentera

Publiceras ej