Mysdag!

0kommentarer

I morse va vi utanför dörren redan vid kvart i nio. och då tog vi en promenad till min syster ( ca 25 minuters gångavstånd) Va där ett tag innan jag och F tog bussen till tumba centrum=D Det blev en vända inne på HM där jag fyndade=)

Det blev ett par byxor,bh till mig och en jacka och hårband till F..hur söt som helst..(Bild kommer) Det bästa av allt va att jag bara betalade 218 kr för allt för jag hade 100 kr rabatt plus att jag hade 2 st 20% kuponger=)

Det blev en vända in till systemet också..där det blev en flaska rött och vit=)

Sen tog vi en promenad hem i det mysiga vädret=) Blir så himla glad av solen.


Jag har hållt på att städa sen jag kom hem..ursch va skitit det blir när vi håller på med renovering i badrum och Fannies rum.

Idag ska jag försöka hinna med lite där inne. det värsta är att jag inte kan gör så jätte mycke för det står massa grejjer därinne som markus behöver för att kunna hålla på i badrummet.

så tapetseringen får nog vänta nån vecka till. ska iallafall va klart till hennes födelsedag..hmm 2 veckor kvar tills får lilla prinsessa fyller 1 år<3


Nu ska jag koka lite kaffe medans F sover.. Snart är älsklingen hemma också


Trevlig kväll

kram
Dagens bild=)

Kommentera

Publiceras ej