=)

0kommentarer

Idag har vi inget planerat. så det blir att gå på en promenad och kanske gunga lite=D skulle va härligt med en egen gunga på tomten. hmm blir nog kanske att införskaffa de.


morgonen går så fort klockan är redan 10 och jag har inte suttit typ sen jag gick upp. Har städat som vanligt..sängarna ren byta. tvättmaskinen är i gång och jag är nyduschad och färdig för att möta dagen=)


Fannie är trött så hon ligger i sin säng nu och det är bra för somnar hon nu så blir det lunch när hon vaknar och sen kan vi gå ut och gunga=)

Och vet ni vad jag ska ut på lördag=) paaarty.


Nää har ingen ro att sitta här

skriver kanske några rader senare..

Förresten vi la ut några fönster som står på vår "balkong" som dom gamla ägarna lämnade kvar. jag la ut dom som bortskänkes och vet ni telefonen gick i varv i går säkert 9 st som har ringt och 4 mail hade jag i morse. så i dag försvinner dom nog. Ångrade att vi inte satt nå pris på dom=)






Kommentera

Publiceras ej