Älskar<3

0kommentarer

Mina små älsklingar sover så söt just nu<3

Jag känner att jag behövde varva ner lite så jag tog datorn och la mig i sängen=)

Jag hade inget planerat någon dag denna vecka..men som varje vecka så blir det fullt upp.

I går åkte vi till skärholmen och träffade magda och gustav..det va jätte mysigt. jag gjorde lite fynd..Köpte ett par jeans för 99 kr och ett halsband för 40 kr och så fick jag en ny mössa för 30 kr=D

Idag hade jag inget planerat men så fick jag ett mess i morse kl 07.20 från min kära syster som frågade om dom fick komma. så vid nio va dom här och vid elva kom min andra syster på fika och sen kom sanna också=) så jag kan bara säga att min dag har varit jätte bra=D

Sen nu på kvällen skulle vi åka och handla men det slutade med att vi köpte en ny tv och då insåg vi att vi aldrig skulle få plats med några matkassar så vi fick hoppa de.

I morgonbitti ska jag ta tåget till södertälje och åka hem till mamma och berra för att lämna Fannie där en stund medans jag ska i väg en sväng.

Känner att det är rätt mycke som händer just nu=(men vi hoppas på att allt ska gå bra.

Man ska ta vara på nära och kära innan det kanske är försent.<3


Nu ska jag faktiskt försöka sova lite..

kram kram



Kommentera

Publiceras ej